F.A.Q.

Customer Service

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • Ontvang ik bericht als de bestelling is geplaatst?
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Transportkosten
  • Privacy en security
  • Retouren
  • Wat zijn uw openingstijden?

 

Klantenservice

1 Vraag en Antwoord

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button"te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knop "Bestellen met betaalverplichting" drukt is uw bestelling definitief.

1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden. DiDji'S heeft ervoor gekozen om een andere bedrijfsvoering te doen dan meestal het geval is. Wij hebben geen winkel en bezorgen bij onze klanten thuis.

1.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wij doen ons best binnen 48 uur te leveren.

1.5 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact met ons op te neme op info@didji.nl

1.6 Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact met ons op te nemen.

1.7 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, PayPal en bankoverschrijving.

  • iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
  • Bancontact
  • sofortbanking
  • PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
  • Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.* 

* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

1.7 Wat zijn de verzend/bezorg kosten?
Duitsland en België:

Verzendkosten €8,-

Nederland

orders onder de €50,- verzendkosten €6,-

Orders boven de €50,- gratis verzending

 

Postcodes met afwijkende bezorg en verzendkosten:

5766, 5801, 5804, 5807, 5808, 5809, 5811, 5812, 5813, 5815, 5817, 5861, 5862, 5863, 5864, 5865, 5866, 5871, 5872, 5911, 5912, 5913, 5914, 5915, 5916, 5921, 5922, 5923, 5924, 5925, 5926, 5927, 5928, 5931, 5932, 5935, 5951, 596, 5961, 5962, 5963, 5964, 5966, 5970, 5971, 5973, 5975, 5976, 5977, 5985, 5990, 

Tot een orderbedrag van €25,   €2 bezorgkosten

Vanaf €25 orderbedrag bezorgkosten vrij.

 

1.8 Privacy & Security

De website is volledig beveilig. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het verwerken van de orders. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld.

 

1.9Retouren

Mocht het product onverhoopt niet aan uw verwachting voldoen dan gelieve het retour formulier te mailen naar info@didji.nl U ontvangt dan een mail met de retourlevering instructies. Paketten die niet vooraf aangemeld zijn worden niet retour genomen.

 

2.0 Wat zijn uw openingstijden?

DiDji'S webwinkel is 24 uur per dag geopend. DiDji'S heeft ervoor gekozen om een andere bedrijfsvoering te doen dan meestal het geval is. Wij hebben geen winkel en bezorgen bij onze klanten thuis.

 

 

Mocht uw vraag er niet bij staan gelieve contact op te nemen via ons contact formulier.